Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Sara - 26 maj 2014 21:33

Inte nog med att människan skrämmer skiten ur mig
Han ställer frågor jag inte vill svara på
Men som vanligt lirkar han ur mig allting.
Jag pratar på och han försöker hitta olika förklaringar till det som hänt
Efter många om och men och alldeles för många bortförklaringar får jag kastat i "ansiktet"
Men Sara, vad håller du på med? Jag trodde inte det här om dig. Du som alltid haft ett hjärta av sten.
Hmm, vad svarar man på det?
Jag har så snälla kompisar ibland

Aja får hoppas att han får stryk efter vårt samtal med tanke på att han kallade sin höggravida fästmö för sitt X:s namn...
Då förtjänar man en smäll PLUS att han borde få sova på soffan MINST en vecka ;-)

Av Sara - 26 maj 2014 20:41

I don't pretend to be something I'm not.

I know I'm a bitch, and I own that shit like a motherfucker


Varför ska det vara så svårt? Jag vill ringa dig men jag kan inte. Jag vet inte vad jag ska säga... Jag kan inte ljuga för dig, jag vill inte ljuga för dig. Men sanningen gör ont, kan du hantera det? Vårt samtal förut kändes bara jobbigt, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga eller betee mig... Vad ska jag säga? Förlåt, det var inte meningen? Jag ångrar mig men ändå inte!? Varför kan jag inte bara lyfta telefonen och ringa dig? Berätta hur det ligger till och sen säga förlåt. Kommer du förlåta mig? Nu ändrades reglerna igen... Hur länge ska vi hålla på så här innan vi skadar varandra för mycket!?


Insåg precis att jag är helt ensam på onsdagkväll

Koffe jobbar, grabbarna o Chili ska sova hos mormor o morfar

Sova själv var det ja...

Dags att vänja sig kanske...

Jag vill inte, tycker inte om att sova själv 

Får se till att laga hålet i min "pojkvän" som bor i bilen

och låta honom skeda med mig...

Dags att ta tag i det här och lära sig

Det är inte så farligt, man vänjer sig, tror jag

Av Sara - 26 maj 2014 17:26

I heard you're a player.

So let's play my game 

 


Dagen har sprungit på bra, har umgåtts med min äldsta syster hela dagen och sprungit ärenden hit och dit.

Fick även med oss våran far en tur och hjälpte honom med olika ärenden.

Nu är jag och prinsarna äntligen hemma och njuter av en glass på gården.

Dom är helt slut och det förstår jag i den här värmen.

Nu blir det att ringa dom som sökt mig under dagen och se vad dom har på hjärtat

 

Do not ask if you do not want to know
Everything is just a game and you're a part of it

 

 

Av Sara - 26 maj 2014 14:44

Nu är det sommar
Nu är det sol
O det är koskit i hagen

Dagen började med ånger, eller egentligen inte. Försöker skämta bort det så länge ingen frågar. Frågar dom så undviker jag frågan...

Nu är bilen avspolad och nästan alla ärenden klara... Hinner inte med mycket mer idag så morgondagen blir full bokad den med... *suck*
Nahe koncentrera sig på körning vore ju bra ;-) Det blev visst grönt längre fram...

Av Sara - 26 maj 2014 10:38

Alla spelar vi ett spel,
till en början på samma regler
Det är kul så länge inga känslor blir inblandade.
Spelet ändras, känslor blir inblandade och reglerna ändras...
Varför måste det alltid vara så svårt?
Varför bryta reglerna?
Det var ju inte det här jag ville...

Förlåt
Förlåt mig
Det var inte meningen
Jag hade inte planerat det
Framför allt så vill jag inte såra dig
Jag ångrar mig något enorm och vet inte hur jag någonsin ska kunna titta dig i ögonen igen.
Det finns regler och jag bröt dom

Förlåt mig

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards