Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sara - 1 november 2010 20:51

Då va den här dagen snart slut!

Dagarna bara springer iväg nu under hösten!

Det va underbart att jobba nu på kvällen!

Jobbade med roliga Kicki!

Älskar verkligen den människan!


Ska försöka få i mig lite mat och sen MYSA med min make som jag knappt träffat på sistone!

Dessvärre är ju sonen vaken så det blir ju inget vuxenmys direkt!

Men känner jag oss rätt så sover vi nog snart, alla tre!


Imorgon bär det av till tandläkaren. Jag ska flörta lite med min mor ifall hon kan ta Conny under tiden.

Hon hade honom idag medans både koffe och jag jobbade!


Tack mamma för att du passade Conny!


  _______________  _______________  

 

Hade en liten kille som saknat sin mamma när jag kom hem!


Av Sara - 1 november 2010 13:29

Jag har blivit helt galen i barbapappa!

Och den som drabbas är ju Conny.

Jag har kommit på att han passar jättebra i massa färger.

Och det är ju precis vad barbapappa är; En massa färger!

Nu vill jag ha tag på barbapappa nallarna som finns på Ullared.

Jag tycker dom borde öppna en internet sida som man kan handla där istället!

Förstå vad pengar dom skulle tjäna då!

Koffes ena moster ska åka dit den 25 så jag har flörtat lite med henne!


  ____________________  ____________________ 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards