Alla inlägg den 9 november 2010

Av Sara - 9 november 2010 21:18

Varför är det så svårt att få vissa saker gjorda?

Jag hade ju bestämt mig för att vika tvätt idag men icke sa Nicke!

På nått jävla dumt sätt hamnade jag framför datorn och sen va jag fast.

Likadant jämt.

Jag sa till mig själv att det är bättre att jag stänger av datorn.

Men gjorde jag det!? Nae


Men egentligen har jag inte suttit så mycket här.

Har busat och umgåtts med min son idag.

Vi låg på soffan och sov i 3 timmar   

Eller han sov, jag tittade på tv!

Då kunde jag gjort nån nytta men min ursäkt den här gången är att han sov på mig!


Nae, det är tisdagkväll = tv kväll!

Älskar mina tisdagar


  

Av Sara - 9 november 2010 08:38

God Morgon är nog fel mening att säga

Conny har varit vaken halva natten så det har inte blivit mycket sömn här hemma.

Eller, Koffe har ju sovit (som vanligt) för här hemma är det JAG som får ta natten vare sig det är jag eller han som jobbar!


Idag tänkte jag försöka ta tag i något av dom tråkiga "måstena"

Hatar dom men dom försvinner ju inte av sig själv.

Conny fick äta själv igår så då passade jag på att skura hans matstol!

Den blev som ny igen...

Idag tänkte jag vika lite tvätt...

Om jag har som mål att vika in all tvätt som vi använder.

Alltså den tvätt som är nytvättade så kanske jag kan börja med säckarna snart...

Jag skulle vilja bli klar i Connys rum också...

Eller gå ut på en promenad...

Men Conny är genomförkyld så det blir lite svårare!

Får se hur det ser ut framåt lunch

Nu är det frukost!


 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards