Alla inlägg den 28 november 2010

Av Sara - 28 november 2010 23:15

Vinden susar i advent och vårt första ljus blir tänt.

Barn som har det svårt i världen, Gud bevare dem på färden.


Då är allt julpynt i stort sett uppe. Tror det bara är mini granen och lampan i vårat rum kvar. Ja, den stora granen också men den sätter vi upp Lucia för att sen pynta den 1 vecka innan jul :-)  Jag skulle vilja köpa lite mera julsaker men Koffe är inte så jätteförtjust i det. Jag älskar julen och allting runt omkring jul och han skulle nog vara nöjd om han bara fick maten ;-)

Jag har letat som en galning efter en adventskalender som man kan hänga julklappar i. En med ringar inte fickor men alla som jag har hittat har varit med fickor eller nånting som man broderar själv. Och jag kan inte brodera så jag har haft problem. Men idag när jag googlade lite så hittade jag en broderad adventskalender med ringar! Jag ringde till hon som hade den och hon skulle skicka den imorgon så förhoppningsvis har jag den på onsdag :-)  Ska bli så kul den här julen! Allting känns så underbart :-)

  Här är adventskalendern jag köpt :-) 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards