Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sara - 16 november 2010 20:21

Blir galen snart...

Jag vill bli klar med det här nån j*vla gång!

Förstår inte vad problemet är!

Eller jo, det gör jag.

Vi har inte tid!

Antingen jobbar nån av oss eller så är vi iväg på annat håll och det blir ju inte bättre av att en av (inga namn nämda) är helt slut så h*n orkar inte göra något när h*n är väl är hemma.


Vi var mer eller mindre klara men så klart så var jag tvungen att vara där och pilla lite så nu är Koffe galen på mig.

Måste hitta tid till att fixa det här!

Eller hyra in en som gör klart det...

Svårt val!

Egentligen inte men när man har en karl som...

Ja den meningen får ni avsluta själva


God Natt

  

Av Sara - 16 november 2010 09:05

Jag hatar verkligen det här!

Finns det något värre?

Nu inser man hur beroende man egentligen är...

Känner mig så himla naken...

Vill ha min mobil, jag kan ju inte göra nånting utan den.

Kanske är bra för mig att vara utan den.

Men...

Jag vill ha min mobil...

Tur man har en hemtelefon så man kan ringa lite...


  ____________________  


 


Jag förstår mig inte på en del hushålls sysslor!

Som det här med tvätt!

I Lördags vek jag in alla tvätt men nu är det lika mycket igen!

Vart fan kommer det ifrån?

Nu har jag 4överfulla IKEA påsar, hela v-bordet och båda tvättställningarna överfulla med tvätt..

PLUS

att det finns massa tvätt att tvätta på det...


Ni ser ju vad jag ska göra idag...

Jag ger upp nu


  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards