Alla inlägg den 30 november 2010

Av Sara - 30 november 2010 22:00

Koffe säger att det är dags att rensa/städa mitt skrivbord, nånting som jag inte har lust med. Jag tycker jag inte gör annat än rensar och städar om dagarna.

Jag började rensa i maj när vi började packa inför flytten, jag fortsatte rensa när vi packade upp allt här hemma.

Jag vet inte hur många “bra att ha” kartonger vi egentligen fick ihop under flytten men dom har vi rensat ganska intensivt sen vi flyttade. Nu är vi nere på 3stycken PLUS ett över fullt skrivbord. Mina skrivbord har alltid blivit en avlastningsplats. Någonting som Koffe alltid stört sig på för det har inte bara varit mitt skrivbord utan även databordet och köksbordet (iallafall i förra lägenheten för då åt vi alltid i vardagsrummet)

Jag vet inte ens vad jag har på skrivbordet och problemet är att bredvid står det 3stycken kartonger (1med massa böcker, 1 med “bra att ha” saker och 1 med babysaker) som i sin tur också blivit någon avlastnings plats. Så det är ännu mer saker än vad det va innan. Och allt detta bara för att jag började rensa!

 

Men ibland kanske man ska göra som sin make säger för nu ser jag knappt skrivbordet!

Det får bli morgondagens projekt!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards