Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sara - 26 november 2010 23:00

är sitter vi, en kall kväll i juni när snön faller vit med kaffe och clementin.

Vi skålar i julmust och en gnutta cola! Golvet låter som en häst travar, östgöten tjuter av skratt.

Crackens smakar skit medan köttet härsknar!

Köttfärsen är död, dildon hakar på. Helen blir rädd utan trosorna på.

Dom tre vännerna och steken spelar lott men inser snart en stor komplott.

Va ordet betyder vet dom ej men fick sig allt en kulig grej!

Pennan slutar så datan hon fick dela, men nu kan vi inge mera

Lägg ner nu för fan Lelle

       

Av Sara - 26 november 2010 09:30

Inatt har Conny sovit hela natten igen. Jag vet inte när han gjorde det senast.

Jag ammade Conny igår kväll runt 20-tiden och där somnade han. Jag ammar honom nästan alltid innan han får gröt så jag blev ganska chockad när han somnade i mina armar. Vi bestämde oss för att han skulle få sova, vi hade precis ätit Mc Donalds och han vaknar ju ändå runt 22-tiden så varför inte. Vi borstade tänderna på honom (gick mycket smidigare när han sov ;-) ) och la honom i hans säng.

Runt 22 när vi gick och la oss låg Conny fortfarande och sov, halv 6 i morse hörde jag honom som först :-)  Då hämtade jag honom, ammade honom och han somnade om igen :-)  Sov fram till halv 8

Sovmorgon vilken lyx :-)  Tyvärr fick ju inte Koffe vara med, han behövdes på jobbet så han åkte klockan 6 i morse. Men han skulle komma hem till lunch igen :-)

Idag kommer Koffes moster Liane på besök :-)  Hon har varit i Ullared och shoppat lite till oss. Ska bli kul och se vad hon har med sig…

Nae, nu ska jag sätta sonen i ett bad

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards