Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sara - 2 november 2010 09:09

Måste forsätta med mina sysslor

Conny somnade en timme senare idag men han har fått i sig frukost och badat innan så det är ju ett framsteg  

Jag har lite saker kvar att göra.

Koffes bröder fyller år idag så jag måste slå in deras paket.

Förbereda maten så Koffe inte behöver göra så mycket.

Tänkte försöka hinna med att tvätta en maskin till och plocka in disken.

Känner hur listan bara blir längre och längre!

Men idag har jag en tid att passa så jag tänker inte känna mig tvungen att göra någonting!

Nae om man ska slita sig från datorn för att göra sig iordning i skallen.

Kan ju inte gå ut med en handduk i skallen.


  

Av Sara - 2 november 2010 07:14

Idag är man uppe lite tidigare än vanligt...

Eller jag brukar va uppe nu men då brukar jag ligga på soffan medan Conny sitter på golvet och leker.

Men inte idag. Idag ska jag få honom att äta frukost innan han går och lägger sig igen.

En vanlig dag går han upp klockan 6, ammar lite sen sätter han sig på golvet och leker medan jag slö tittar på tv.

Mellan halv 8 och 8 vill han amma igen och somnar sen i min famn (jättemysigt) Nackdelen där är att jag också somnar! Så då försvinner ju 2 timmar av min vardag som jag hade kunnat utnyttja mycket bättre!

PLUS att när han vaknar vill han ha gröt och gå igenom alla morgon saker!

Vi blir alltså aldrig klara innan 11!

Men idga är det andra bullar.

Idag ska vi träffa Carina och Christina klockan 11 så idag får han inte som han vill.

Dessutom är det ju dagen D!

Det verkar som om alla lider av det här...

Tror det har med hösten att göra...

Men ibland är det bara att bita ihop


 _______________ _______________  

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards