Alla inlägg den 11 november 2010

Av Sara - 11 november 2010 10:27

Varmaste platsen här hemma är stora badrummet!

Kan bero på att det är ända rummet som har ett element!

Förstår inte riktigt varför!

Vi har 2toaletter men de är bara i stora badrummet som det finns element!

På lilla toan fryser man nog fast om man sätter sig!

Nu har jag äntligen vikt min och Connys tvätt!

Inte säckarna med mina kläder men det andra   

Koffe får vika in sin tvätt eller trycka ner för det är precis vad han gör.

Sen blir han galen om jag har varit där och vikt om all tvätt...


Conny ligger och sover, måste väcka honom snart för Chili vill nog gå ut och kissa skulle jag tro.

Tänkte gå och möta svärmor efter jobbet.

Då blir Conny jätteglad


 

Av Sara - 11 november 2010 08:28

Mamma, titta!

Det va den meningen jag vaknade av i morse.

Finns det nått vackrare att vakna av?

Skulle väll vara om maken sa; Det är lugnt älskling, ligg kvar jag tar Conny jag!

Det blir väll när han är 15 och klarar sig själv på morgonen   


Nästan alla morgon bestyr är klara.

Allting förutom jag vill säga.

Jag sitter och dricker och kopp te och försöker få Conny att förstå att datan ger man f*n i!

Tyvärr så har han ärvt delen att inte lyssna på mig från sin far    


Nae jag ska försöka få på mig lite kläder.

Tänkte kolla med Sabina om vi ska gå o möta svärmor efter jobbet idag... Kan vara skönt med en promenad i det vackra vädret.

Hoppas på mera snö nu!


 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards