Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sara - 13 november 2010 15:52

Har precis gått igenom dom där säckarna jag pratat om på sistone.

Och nu är frågan;

Va fan tänkte jag med/på?

Förstår inte varför jag behållt vissa saker eller varför jag ens köpt dom.

Har hittat ganska intressanta saker men ändå blir man ju fundersam

Visst det va vissa; O den här.

Men sen va det mer, va fan ska jag ha den här till!


Är lagom irriterad på min make som inte hört av sig.

Jag kommer ju inte iväg och handla eftersom han har plånboken så nu är frågan vad jag ska göra till middag...

Jag hoppas verkligen att han kommer snart...


  

Av Sara - 13 november 2010 12:28

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig.

Just nu känns det som om det aldrig blir jag som tänkt mig.

Jag hade planerat den här dagen jättebra.

Men självklart sätter sig nånting emot det!

Jag skulle åka och handla med mina svärföräldrar, lite svårt kanske utan plånbok!

Den ligger i skötväskan som ligger i bilen!

Koffe glömde plocka ur väskan igår, så nu står jag här utan väska och plånbok!

Jag skulle hjälpt till på Elias (koffes bror) party idag men Koffe vet inte när han kommer hem så det blir lite svårt.

Jag har verkligen tröttnat nu.

Jag vill också ha nånting att säga till om!

Nae nu ska jag äta lite lunch med min son!

Sen behöver vovven gå ut så det är väll det ända som jag kan planera...

Får se om det blir nån middag idag.

Det saknas ju lite saker till middagen, men så går det när man inte lyssnar på sin fru!


  

Av Sara - 13 november 2010 09:06

Ny dag med massa nya tag väntar idag.

Koffe jobbar (ovanligt!?) så jag och Conny ska snart bege oss hem till svärmor och svärfar.

elias ska ha party idag så jag har väll tänkt att hjälpa dom men vi får se.

Det beror ju på om Koffe kommer hem tidigt eller inte.

Idag eller snarare igår skulle en kompis ha barn.

Jag pratade med henne på förmiddan och då kände hon ingenting så hon antog att hon skulle gå över tiden.

Problemet nu är att jag fick en konstig känsla igår kväll och nu vill jag inte ringa henne och kolla läget.

Jag vet ju själv hur jobbigt det va när alla ringde mig hela tiden när jag gick över tiden med Conny.

Så jag antar att jag får vänta tills hon ringer mig.

Men den väntan är ganska jobbig...

Nae nu ska vi göra oss iordning.

Conny är skitsur för han vill inte ha kläder på sig...


 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards