Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sara - 1 december 2010 22:15

Då börjar den här dagen lida mot sitt slut, dagen har lite blandade känslor.

Förmiddagen tillbringade jag med min älskade son :-)  Idag har det bara lyst hyss ur honom! Han ville inte att jag skulle mata honom idag så han fick äta själv. Det slutade med att han va tvungen att bada nånting som han verkligen älskar att göra :-)

Efter lunch åkte vi till IKEA med Ante och Sabina! Jag sa klart och tydligt att jag inte skulle åka det igen det här året men ändå hamnade jag där igen. 3dje veckan i rad! Blev en dyr historia igen men som vanligt bara saker vi behöver ;-)(om ni frågar mig)

När vi kom hem från IKEA bestämde vi oss för att äta ihop, blev en flottig men dyr pizza. Vi fick nämligen böter under tiden vi åt så pizzan kostade oss 769kronor! Jippi va kul nu innan jul och allt! Men men ibland får man bita i det sura äpplet!

Visserligen är det konstigt att dom kan sätta böter för en period (19:03 -19:17) när Koffe och Ante stod vid bilen 19:10! Men det känns onödigt att klaga när ord står mot ord!

Hoppas alla andra haft en bra dag! Conny fick sin första december julklapp idag, det va en röd bil! Han va visserligen mer intresserad av pappret till en början men när pappret försvann va bilen roligt ;-)

 

___________________________

Koffe gnällde om mitt skrivbord igår!

Men kolla hur min spis såg ut efter han hade lagat mat

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards