Alla inlägg den 20 december 2010

Av Sara - 20 december 2010 22:45

Dagens måsten hamnar på morgondagens lista :-)

Jag och Conny har umgåtts med kära mor idag! Va borta på HC (hageby centrum) och handlade lite julklappar till mina små syskon. Jag älskar min mammas lista på vad alla ska få. Hon går in en affär och tänker; Nu ska jag handla till X och kommer ut med paket till nån helt annan! Den är bra tycker jag :-)  Efter shoppingen blev det en lätt lunch innan det var dags att hämta Cajsa på skolan.

Jag hann knappt innanför dörren här hemma innan det var dags att bege sig igen. Den här gången mot  kyrkan för att gå på Cajsas avslutnings julspel, men den här gången fick Conny vara med sin pappa.

Jag hade en lista i huvudet på vad jag skulle få gjort här hemma idag men inget av det blev gjort.

Julgranen är inte uppe än, det är en vecka försenat bara där! Julklappar ska slås in och julkorten postas! Imorgon ska jag på shopping tur med min syster och kusin. Och innan det är de ju en fördel om jag får lite gjort här hemma!

 

Av Sara - 20 december 2010 09:00

Idag är det en jobbig dag för mig, det är en väldigt tung dag.

Det är nämligen 3år sen vi tog bort våran familjehund, Zack

Kan inte fatta att det redan gått 3år. Det känns som igår när mamma och pappa gav oss det tunga beskedet

Den dagen tror jag att jag hatade mina föräldrar för en kort sekund. Även om det var för hans egna skull så är man egoistisk i det läget.

Jag vet att det var rätt beslut men det får inte saknaden att försvinna.

Saknaden av honom är stor och kommer aldrig försvinna.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards