Alla inlägg den 6 december 2010

Av Sara - 6 december 2010 07:30

Nu är den här, dagen som jag har försökt att glömma! Dagen som jag bara mår illa av att tänka på. Men snart är det dags, snart ska jag gå till tandläkaren. Som tur är har jag min mamma med mig, jag är så rädd att jag måste ha min mamma med mig. Det är så illa och jag står för det, jag gråter när jag går till tandläkaren. Det är inget att skämmas över när man har nånting som man är rädd för. Jag har ett par saker som jag är rädd för, så rädd att jag gråter och en av dom sakerna är tandläkaren. Jag tycker inte att det gör ont när dom håller på i munnen men det är nånting som skrämmer mig med tandläkaren!

På onsdag ska jag gå med Conny till tandläkaren, jag hoppas att jag klarar det. Jag vill inte ge honom min tandläkarskräck! Flörta med Koffe o se om han kan följa med.

Tack Mamma o Helen för att ni hjälper mig igenom den här dagen!

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards