Alla inlägg den 8 december 2010

Av Sara - 8 december 2010 08:30

Vilken j*vla kväll/natt det blev! Efter att jag suttit klart här vid  datorn hoppade jag in i en dusch. Står där nån minut och helt plötsligt  kommer det bara kallt vatten! Gaaah! Jag trodde jag skulle dö! Fy f*n va kallt det blev! Så det blev ingen direkt dusch för mig, jag hoppade ganska snabbt ut ur duschen! Hoppas på att varmvattnet kommit tillbaka nu. Det va tydligen ett fjärrvärme rör som va trasigt!

På tal om komma tillbaka så har legobiten äntligen kommit ut! Conny svalde en legobit i lördags kväll när han va hemma hos hans farmor och farfar! (Jag och Koffe va INTE där) Dom va inte helt säkra på om dom svalt den eller inte men imorse kom den ut så visst f*n har han svalt den! Inte konstigt att han hade ont i magen igår kväll :-(  Jag frågade svärmor om dom ville ha tillbaka den men det ville dom tydligen inte! Konstigt tycker jag :-P

Nae nu ska jag göra i ordning mig och Conny, idag ska han på1-års kontroll!

 

Det står från 4år ska en 10månaders kille leka med det då?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards