Alla inlägg den 30 december 2010

Av Sara - 30 december 2010 11:15

Att sluta amma funkar inte riktigt som jag har tänkt mig. Jag tror jag är lite för mesig för mitt egna bästa! Han har varit jätte grinig och pipig så jag har gett upp. Han har fått amma nu under förmiddagen men jag skyller på gårdagens spruta! Tur man har nånting att skylla på ;-)

Nu sitter han på golvet och leker, jag passade på att springa iväg för att fylla på koppen men hamnade här på något konstigt sätt. Han lär snart upptäcka att jag är borta vilket inte kommer bli populärt! Min älskade lilla syster (Cajsa) kommer snart hit och ska leka med honom :-)  Detta innebär att jag kan ta hand om disk och allt annat som inte hinns med idag när han är lite grinig. Tur att man har små syskon ibland :-)

Nae nu har han hittat mig så jag ska sätta mig på golvet och leka med traktorn igen :-)

   

Här är nya bordet vi köpte igår :-)

Jag älskar det!

Ska nog ta en tur dit nästa vecka också så man kan bränna lite mera pengar :-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards