Alla inlägg den 28 december 2010

Av Sara - 28 december 2010 22:30

Idag har det varit lite svårare. Han har varit väldigt bestämd av sig att han verkligen SKA ha tutte. Men jag har stått på mig och sagt ifrån. Jag lyckades söva honom både på förmiddagen och eftermiddagen utan bröstet :-)  Är stolt över mig själv!

Runt 16-tiden va han som värst! Då slog han på mig och gnällde som f*n! Men så satte jag mig ner bredvid honom och pratade med honom. Ända jag fick till svar då va: Tutte! Men när jag sa åt honom att mammas tutte är slut nu fick jag till svar: Slut! Tutte slut!

Trodde jag skulle dö av skratt då! Världens chock! Snacka om att upprepa det man säger. Funderar på om han verkligen förstod vad jag sa!?

Däremot så tuttar han ju för kung och fosterland på kvällen innan han går och lägger sig.  Känner mig ganska ut pumpad när han går och lägger sig!

Biverkningar är ju tyvärr inget som man blir av med. Huvudvärken är inte lika jobbig, men idag fick jag mjölkstockning och mår fortfarande illa. Allt släppte vid sista amningen men ibland måste man bita i det sura äpplet!

Ny dag imorgon med nya tag!

Av Sara - 28 december 2010 00:15

Har börjat fundera på vem f*n som springer omkring och snor alla Connys nappar! Blir galen snart! Igår fanns det 6nappar och idag finns det 1napp. Det är helt sjukt! Förstår mig inte på denna person/varelse som springer omkring och snor alla nappar hela tiden! Från ett litet barn dessutom…

 

Nappar eftersökes!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards