Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sara - 4 december 2010 08:45

Har egentligen inte tid att sitta här. Måste packa väskan och göra mig klart för klockan 9,00 ska vi åka hem till svärmor för att lasta in dom i våran bil för att sedan åka till klubben. Ska bli kul att åka iväg, det är min första svartbältes gradering och ännu roligare är det när det är min svåger (Ante) som ska gradera. Efter graderingen ska jag tvinga Ante att äta barngröt, han stod nämligen och räckte ut tungan härom dan och sa att det va äckligt när Conny satt och åt så nu äter inte Conny gröt längre. IDIOT!

Har passat på att sminka mig lite nu när vi ska iväg. Känner mig lite som en clown, trivs inte i smink längre. Ansiktet känns tungt. Ungefär som om jag har 1kg i ansiktet. Men ibland måste man spackla sig lite. Förr gick jag inte ut utan smink och nu är det tvärtom. Jag trivs bättre utan smink. Känner mig mer som en människa. Nu känns det som om jag är nån jag egentligen inte är.

Nae nu måste jag slita mig här ifrån, jag har ju lite annat att styra med också!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards