Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sara - 2 december 2010 21:00

För 2år sen skaffade jag en piercing i tungan. Jag hade en liten ålders noja (20år) och fick för mig att jag skulle fortsätta vara tonåring om jag skaffade en piercing i tungan.  Jag älskar min tungpiercing men har börjat tröttna på den. Jag hade en Christina piercing tidigare men den tröttnade jag på efter 2½år och valde att ta bort den. En av fördelarna med att pierca sig är att man lätt kan plocka bort dom till skillnad mot tatueringar.

Nu är frågan om jag ska ta bort den eller inte. Jag älskar den och har funderat på att skaffa en till men ändå känns det lite konstigt. Jag tyckte det va jättekul när min ena Gudson (5år idag då 3) sa att han också skulle skaffa det för jag hade det och då va det coolt. Men är det lika roligt när min egna son kommer säga det?

Jag älskar den men ändå inte. Piercing eller inte Piercing?

 

Av Sara - 2 december 2010 14:30

Jag är så j*vla trött på att tassa på tå när Conny sover. Visst han är inte lätt väckt på det sättet men eftersom han sover i hallen så kan jag ju inte göra vad som helst. Jag vill ha listerna till hans rum NU så jag kan köpa den där mattan NU så allting blir klart NU!

Frågan är ju om det kommer fortsätta vara lika kallt i hans rum även om lister och matta kommer på plats för i sånt fall så kan han inte sova i sitt rum och då är allt jobb gjort i onödan vilket innebär att den förra hyresgästen hade rätt. Något som jag INTE vill erkänna!

Är lagom irriterad på P-boten som vi fick igår kväll också, sånt jävla slöseri med pengar! Så jävla klantigt och irriterande! Tandläkaren 2265, P-böter 600, julklappar ? PLUS nästa veckas tandläkartid ? Jag kommer bli urfattig! Måste bli mer ekonomisk, måste börja spara lite mer pengar. Men på vad? Kanske ska göra som alla andra och sälja av lite saker istället för att kasta det. Vad är bäst? Tradera eller blocket?

På tal om måste, min lista för dagen är lång och tydligen vill inte lill killen sova längre…

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards