Alla inlägg den 27 december 2010

Av Sara - 27 december 2010 20:30

På sistone har jag funderat på det här med amningen. Det börjar bli dags att trappa ner eftersom jag vill sluta när han är året. Vissa säger att jag borde gjort det tidigare men delvis tycker jag att det är mysigt och sen säger en del barnmorskor att det är bra och amma med tanke på allergier så därför har jag valt att amma så här länge.

Men nu har jag bestämt mig! Det är dags att trappa ner/sluta. Men då har vi alla nackdelar, det blir ju en j*vla massa gnäll. Conny blir jätte arg på mig och bara gråter och då blir jag arg på mig själv som utsätter honom för det här. Det är jättejobbigt! Men jag har sagt till mig själv att BARA morgon och kväll.

Jag får världens huvudvärk när jag inte ammar på mer än 6 timmar! Finns det nån annan som har varit med om det? Jag lider nått fruktansvärt om dagarna. Vet inte om jag orkar gå igenom det här, huvudvärken leder till illamående vilket leder till en irriterad mamma :-(  Och det är ju inget roligt för nån av oss…

Nån som har råd om hur man slutar amma på ett bra sätt?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards