Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sara - 5 december 2010 20:30

 

Måste bara berätta för alla att jag har världens bästa kusin!

Den sista tiden har hon alltid funnits där för att stötta och hjälpa mig när jag behöver det.

Hon skjutsar runt på mig när jag behöver handla (och Koffe inte orkar/vill), hon backar upp med barnvakt eller bara finns där när jag behöver prata med nån!

Imorgon är hon igång och hjälper mig igen:

Hon har ordnat så hon kan passa Conny medan jag är hos tandläkaren!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!

Hon är underbar!

Tack Helen!

Av Sara - 5 december 2010 19:30

 

Mörkret tätnar i advent och vårt andra ljus blir tänt.

Gud bevare dem som gråter. Låt dem le och leka åter.

Då va den här helgen också snart slut och maken måste återgå till jobbet. Han tjuvstartade redan idag men egentligen är jag inte förvånad! Han och hans jobb är oskiljaktiga!

Igår va i Stockholm pch tittade på Ante och Eriks svartbältes gradering i JuJutsu, dom klarade det :-)  Blev riktigt stolt när Ante fick sitt svarta bälte. Det såg mörkt ut under en period men han återhämtade sig och klarade biffen galant :-)

Imorgon ska vi till tandläkaren igen :-(  Inget jag ser fram emot men vad gör man? Jag vet att det är lagning på gång och jag tänker bestämma själv vilken tand det blir (jag har ont i en av dom)

Insåg precis att jag måste köpa julkort! Hade tänkte skicka en bild på Conny och Chili men det verkar aldrig bli av :-(  Tiden bara springer iväg, snart är det jul och jag har massa klappar kvar att köpa!

Nae Conny sitter i badet och Koffe vill röka… Äckligt!

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards