Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sara - 12 december 2010 23:15

Det fanns en person som kom in i mitt liv och gjorde stort intryck.

Efter en kort tid tillsammans kändes det som om vi känt varandra i en evighet.

Vi byggde upp en vänskap som jag trodde skulle vara för evigt. Men precis som rosen i vasen dog den ganska snart.

Nu när du är borta kommer saknaden, saknaden av dig som vän.

Du som lyssnar och förstår, du som pratar och ber om råd.

Jag frågar mig själv om det va värt det

men har inget svar

   

du vet vart jag finns

Av Sara - 12 december 2010 20:45


Kölden biter i advent och vårt tredje ljus blir tänt.

Gud bevare alla frusna, ge dem värme, låt det ljusna.

Vilken seg dag! Vi har hjälpt Ante att flytta lite av sina saker hem till Sabina, dom ska tydligen bli sambos nu :-)  Jag tror vi flyttade hälften av hans saker som dom inte visste vart dom skulle ställa. Jag hade ganska kul åt dom. Nån som däremot inte hade kul va stackars lille Conny som fick mer eller mindre bo i bilen!

Som kompensation för det så blir det familjemys ikväll! Bara familjen är hemma och det ska bli trevligt! Lite godsaker och nån bra film blir ett perfekt avslut på den här helgen! Imorgon kommer Håkan (hantverkaren) hit då ska han få en liten present för att han är så duktig och snäll! Måste även skriva julkorten och börja slå in julklapparna, har inte många julklappar kvar men självklart dom svåraste att handla till!

Av Sara - 12 december 2010 09:45

Idag har vi en pigg och feberfri kille här hemma :-)  Han sitter på golvet och leker så idag kommer det hända lite här hemma :-)  Det är ju tur att ingen har dött av lite frisk luft för idag måste vi åka och handla! Det börjar redan bli tomt i kylskåpet och det är de värsta jag vet! Frysen däremot är ganska full men jag tror jag kan trycka ner lite till ;-)

Jag sitter och planerar nyårsmiddagen och eftersom fläskfilén är billig så tänkte jag passa på att köpa lite mer. Jag har 3förpackningar nu (ca700g) och tänkte köpa 3till. Det blir ju ca 4,2kg och det borde ju räcka. Jag måste ringa mamma och kolla ;-)  Tur att jag har henne ibland!

Nae slita på sig lite kläder och åka innan Koffes telefon ringer igen och han måste åka :-(

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards