Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Sara - 2 mars 2013 08:27

Idag luktade det nybryggt kaffe när jag vaknade. En av nackdelarna med att Koffe bytt jobb är att jag får brygga mitt egna kaffe. Men inte idag, idag jobbar han dag pass så då slog han igång lite kaffe innan han åkte :-) Så nu har jag fått i mig min första kopp och sitter framför tv:n med min andra.
Snart är det dags frukost (när Conny sätt klart på bolibompa), sen blir det en j*kla massa måsten innan det är dags för kalas. Idag ska det firas att lillebror fyllt 20år :-) Känns lite konstigt att han blivit så stor, men det är klart att han också ska växa och om bli stor om jag blir äldre ;-)

Men nu luktar det inte kaffe här hemma längre...

Av Sara - 2 mars 2013 00:00

Om 6 minuter slutar Koffe jobbet. Jag har inte hunnit med allting jag hade tänkt mig, men det är inte så lätt när man har en liten terrorist som springer efter och stökar ner hela tiden. Nej, jag pratar inte om Conny utan om Nils. Han har ordagrant gått efter mig och stökat ner där jag precis har städat. Han är ett litet monster som var väldigt billig ett X antal gånger ikväll. Försökte sälja honom till svärmor men hon var inte speciellt intresserad... Eller svärfar var inte intresserad, svärmor har nog mer än gärna tagit honom ett par timmar :-)
Men nu ska jag krypa till sängs, har jag tur är Koffe hemma om en halvtimme. För att sen åka om sex timmar igen :-(

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards