Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Sara - 17 mars 2013 11:14

Nils ligger inne i rummet och sover, Conny står i duschen och jag har precis kommit ut därifrån. Nu blir det att köra på ordentligt och hoppas på att Nils sover länge och att Conny sköter sig. Frågar man honom vill han säkert stå i duschen resten av dan men ett tag till kan han få vara där inne iallafall    Nu är det köket och vardagsrummet kvar att plocka i, fy faan va skit det ligget överallt och jag vet inte vart det kommer ifrån. Hur mycket jag en rensar och kastar kommer det bara mer och mer. Ni ska se mitt databord, det ser ut som kriget ifrån ??? Måste få barnen att sluta leka i hela lägenheten, vi måste bli hårdare och stå emot dom mera. Dom kan inte få hålla på och styra/bestämma allt här hemma.

Oj, nu ropar Conny. Han har duschat färdigt och självklart vaknade Nils också...

Av Sara - 17 mars 2013 08:51

Barnen sitter framför tv:n och kollar på yakari (var det på tv:n sist jag var inne!?), Koffe jobbar och jag försöker små plocka lite här hemma. Ovanligt? Jag tycker inte att jag gör annat än att springer omkring och plockar/städar efter barnen. Idag hoppas jag på att även kunna köra en runda med snabeldraken men jag hoppas ingenting. Nils är livrädd för dammsugaren när jag dammsuger men inte när Koffe gör det. Say what!? Conny var likadan, så fort jag tog i dammsugaren så skrek han men Koffe kunde dammsuga utan problem... Hmm varför skulle Koffe ta ett extra pass idag? Idag när jag redan hade fullt upp med annat, då väljer idioten att ta ett extra pass och lämna mig i skiten... Kanske ska erkänna nu att jag hade glömt bort att jag hade alpnäringsparty idag så jag lät honom åka och jobba. Så nu är det bara för mig att stressa igång och plocka undan efter barnen och komma på vad jag ska bjuda på idag..? Några förslag?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards