Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Sara - 13 mars 2013 21:05

För ett par timmar sen spelade jag hög musik och sprang omkring här hemma och städade och små plockade. Jag var lagom klar med köket och hade planer på att börja med vardagsrummet så vände barn upp och ner på köket igen. Idag har dom krigat ordentligt här hemma. Dom har lekt i vartenda rum vi har, vänt upp och ner på varenda bytta med leksaker. Till och med i deras sovrum är det kaos... Varför försöker jag ens? Nu blir det lite Grey's och sen får vi se om jag fortsätter städa efter dom små monstren eller om jag kryper tidigt till sängs...

Av Sara - 13 mars 2013 15:53

  Spice Girls på högsta volym, dammtrasan i ena handen och dammsugaren i den andra. Barnen är inne på rummet och leker så allt fokus ligger på städning och det går som en dans. Ja självklart svänger jag på höfterna och sjunger med, går det att göra något annat? Spice Girls är perfekt städmusik (min åsikt punkt). Barnen kommer ut och tittar på mig lite konstigt emellanåt men vad gör det? Man lever bara en gång och hemmet måste städas   


Hey you always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards