Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Sara - 14 mars 2013 18:38

  Ibland är det bra att ha gudbarn, idag/kväll var den en sån dag. Min äldsta gudson Eric kom hit och hjälpte med lite små saker, varenda gång jag har ringt honom om hjälp kommer han hit och hjälper mig    Till och med en lördagmorgon klockan 9,00 när det var minus grader ute kom han hit för att hjälpa mig när jag ringde till honom    Innan han gick härifrån kramade han om mig och log sitt underbara leende mot mig. Han är så lik sin bror ibland så det är skrämmande, både på gott och ont. Tro mig den här grabben har små horn precis som alla andra. Och som jag skrev tidigare är han väldigt lik sin bror så dom där små hornen kommer fram allt för ofta...


Men vad gör det? Han får alltid sin gudmors hjärta att smälta   

Av Sara - 14 mars 2013 17:01

Sitter och försöker göra iordning klubbens bokslut när Nils får för sig att dra ut sladden till datorn. Tack så mycket... Känner mig redan stressad med att få klart det och inte blev det bättre nu när datorn är svart och jag inte får igång den igen. Tack Nils

Av Sara - 14 mars 2013 13:25

Vad hände? Hur lyckades som? Det spelar visst ingen roll hur mycket man springer och plockar här hemma så stökar dom ner lika mycket igen... Så efter att ha vänt upp och ner på båda sina rum tyckte dom att det var en bra idé att fortsätta leka i kök och vardagsrum *suck* 5 minuter på soffan och sen sätta igång med alla extra måsten jag precis fick...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards