Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Sara - 23 mars 2013 20:49

Det här är "Lucifer" min lilla morgon stjärna ? :-) H*n är beräknad till den 19 september och väldigt efterlängtad.
Det ska bli kul att få inte bara ett utan två små kusinbarn i september. Längtar tills jag får en liten bild på "måstekommapåettsmeknamn" :-) Efterlängtade små änglar, jag längtar och väntar på er...

Men nu blir det lite film mys med mina kvälls gäster

Av Sara - 23 mars 2013 09:38

Guuud vad jag älskar att skriva ett helt inlägg, vara mer eller mindre klar och råka komma emot ånger-knapppen. Då känner man verkligen för att börja om. Hatar den här appen mer och mer, på datorn om något händer när man skriver hamnar inläggen iallafall i utkast så man kan fortsätta men inte på den här j*vla appen så då får man tyvärr börja om från början och då blir det att man på börjar det nya inlägget med lite hatkänslor...

*Nu till själva inlägget*
Det blev inte så mycket bloggande igår, Helen och dumhönan Jörgen kom runt halv sex-sex. Conny blev jätteglad till en början men när han insåg att Helen skulle åka lika fort igen blev det lite sura miner på herrn. Men det gick snart över så jag och Jörgen kastade in ungarna i bilen och åkte för att handla lite gott till kvällen. Lagom tills vi kom hem från affären sov Conny i bilen och Nils var övertrött så jag fixade iordning barnen innan jag började med kvällsmaten/middagen.
Kvällen blev riktigt trevlig och jag fick chansen att lära känna Jörgen utan Helen :-)

Conny väckte Helen och Jörgen redan klockan åtta i morse. Han har längtat massor efter Helen så han vill inte förlora en minut av tiden med henne ;-)
Men nu ska ja vara social mot mina gäster, Koffe och Jörgen sover och barnen har precis fått sitt godis. Det kommer bli en fin dag idag ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards