Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Sara - 8 mars 2013 19:41

Nu var det ett tag sen vi åt fredags middag hemma hos svärföräldrarna men idag var det dags igen. Svärfar är iväg på konferens så då passar vi på ;-) (När katten är borta dansar råttorna på bordet)

Barnen är mat vilda en tama, men det är ju ingen direkt nyhet så jag ger mig inte ens in på det spåret...
Man brukar ju säga: små barn så bekymmer, stora barn stora bekymmer.
Det stämmer säkert men just nu är det större problem med dom två minsta. Nils "badade" i tacos förut, hällde ut Elias popcorn på golvet, you name it
Enyo är inte mycket bättre han, där står hornen rätt upp och man riktigt ser hur Tinas grå hår växer (säg inte att jag sagt det) Men men dom växer nog till sig dom med en vacker dag.

Klockan har ordagrant sprungit iväg, nu är det dags för oss att gå hem. Koffe börjar jobba imorgon igen efter tre dagars ledighet :-( Bara sex dagar kvar så är han ledig igen...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards