Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sara - 9 mars 2013 23:30

Koffe jobbar första kvällen av sex, Conny sover hos mormor och Nils sov i sin säng. I två och en halvtimme iallafall... När Koffe kommer hem från jobbet försöker han flytta in honom till hans säng, har vi tur sover han där. I annat fall så ligger vi här alla tre men det är ju inget ovanligt :-/
Förstår inte varför han har så svårt att sova hela nätterna i SIN säng, i våran säng gör han ju det...
Tur att det är lite mysigt iallafall :-) och jag slipper ju vara ensam ;-)
Förstå den dagen han också vill börja sova hos mormor & morfar.
Ska jag ligga här helt själv då!?

Av Sara - 9 mars 2013 08:47

Jag förstår inte hur en människa kan få en annan att må så j*vla dåligt. Jag förstår inte hur en människa kan få en annan människa att känna att allt hon gör är fel. Det spelar ingen roll vad man gör, säger eller tycker så är det fel. Allt beroende på vilket humör människan är på.
Jag förstår inte varför jag oftast ska sitta med gråten i halsen efter ett samtal med dig. Snacka om att bryta ner en annan människa. När gör man rätt och när gör man fel? Vad är rätt och vad är fel? Vem bestämmer vad som är rätt och vad som är fel?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards