Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Sara - 12 mars 2013 21:37

Idag har vi haft en riktig kusin vitamin dag :-) Först hade jag min kusin, Helen på besök. Underbart att få träffa henne lite och få lite tid att skvallra och snacka skit :-) Speciellt utan hennes jobbiga irriterande "dumhöna" *haha* (hoppas du läser Jörgen ;-)) Skämt och sidor men det var trevligt med lite efterlängtat besök. Och nästa vecka kommer hon igen (och hennes lilla dumhöna). Men det är inte bara hon som kommer till stan utav även hennes stora syster (+bihang;-)) Jag längtar massor, kan inte fatta att båda mina älskade kusiner kommer till stan. Och båda ska träffa mig :-D Jag längtar så att det gör ont i kroppen ?

Efter att min kusin åkt tog vi en promenad ner till barnens farmor & farfar. Och till Connys stora förtjusning var hans faster, farbror och kusin där :-) Det var evigheter sen vi träffade dom så det var riktigt trevligt. Nils var inte speciellt snäll mot sin kusin men han såg väll att han hade övertaget och tog chansen ;-)

Det har varit en underbar dag så nu ska jag fortsätta njuta lite, och kanske ta mig en bit mat...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards