Alla inlägg under juni 2013

Av Sara - 16 juni 2013 22:37

 

Nu är det äntligen dags för mig att krypa till sängs

Jag är helt slut, men det visste ni ju redan   

Imorgon fyller min älskling 25år *snorvalp*

Och det ska självklart firas med lite fika, hans ena bror med familj skulle komma förbi och sen skulle även hans mor och (bonus)far komma förbi på kaffe. Men några barn fick dom inte ta med för det orkar inte jag!

Inte nu när jag har saker står ÖVERALLT, dom är ju gärna mellan golv och tak barnen Carlson...

Egentligen har jag ingen lust att ha några gäster här hemma när det ser ut som det gör men när maken fyller år måste man ju fira det   

Men får se hur mycket jag hinner med under förmiddagen imorgon, förhoppningsvis kanske jag kan få lite ordning här hemma. Sen så vill jag ju gärna att flyttdatumet ska bli klart nån jävla gång så man kan planera lite

Men det återstår att se, nu blir det sängen och imorgon en passa fix och trix!

 

God Natt Jörgen

Av Sara - 16 juni 2013 19:30

Titt på f**n nu är det bara en timma kvar så slutar jag :-)
Kvällspasset har gått mycket fortare än dag passet. Jag vet inte men det kan ju kanske bero på att det är kortare. Men jag är inte helt säker ;-)
Snart får jag åka hem till mina älsklingar som förhoppningsvis sover, men då blir det vuxen mys med mannen i mitt liv ?

Men först ska jag jobba lite effektivt sista timmen, tror jag tar en kaffe och glor på tv ;-)
Blir ju helt utarbetad av det här

Av Sara - 16 juni 2013 16:15

Usch, fy, tvi och bläää!

Försöker att ladda om batterierna för ett kvällspass,

har varken ork eller lust!

Är helt slut, men sen så har jag inte jobbat ordentligt sen jag väntade Conny 09   

Då är det ganska förståligt att jag är trött efter att ha jobbat först 10timmar igår och nu 7timmar, nu vankas det bara 3timmar och sen är jag ledig fram tills torsdag.

Men då är det desto mer jobb här hemma *suck*

Man kanske ska skaffa en till unge så man slipper jobba   

Jag menar, det är ju absolut inget jobb att ha små barn...

*haha* Nae, det är skönt att jobba men det här med dubbel pass är inte riktigt min grej...

Men men, sånt är livet!

Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags att åka tillbaka till jobbet

 

Av Sara - 16 juni 2013 13:47

Snart så är det dags att åka hem till mina små älsklingar. Känns konstigt och tomt utan dom, men snart får jag träffa dom :-) Ett tag iallafall, för klockan fem är det dags att åka tillbaka för ett litet tre timmars pass :-( Har absolut ingen som helst lust, idag är det riktigt segt att jobba. Ögonen går i kors och jag längtar efter mina prinsar... 45 minuter kvar + 20 minuters bil resa + ett snabb stopp i affären och sen är jag hemma :-D *längtar massor*

Av Sara - 16 juni 2013 13:46

Snart så är det dags att åka hem till mina små älsklingar. Känns konstigt och tomt utan dom, men snart får jag träffa dom :-) Ett tag iallafall, för klockan fem är det dags att åka tillbaka för ett litet tre timmars pass :-( Har absolut ingen som helst lust, idag är det riktigt segt att jobba. Ögonen går i kors och jag längtar efter mina prinsar... 45 minuter kvar + 20 minuters bil resa + ett snabb stopp i affären och sen är jag hemma :-D *längtar massor*

Av Sara - 16 juni 2013 07:25

Jaha då sitter man utanför jobbet och väntar på att börja. Då jag inte är betrodd med nycklar så får jag glatt sitta i bilen och vänta på min kollega (va fint det lät med kollega
Jag har fortfarande inte riktigt vaknat till men förhoppningsvis gör jag det snart, tre glas kaffe borde ju göra lite mer nytta än att bara fylla på urinblåsan...
Nu håller vi tummarna för att allt flyter på idag och att vi undviker gårdagens telefonsamtal...

Hej så länge

Av Sara - 16 juni 2013 06:24

Sitter med en kopp kaffe i handen och laddar inför ett 7timmars pass. Är lite seg just nu men det går över när jag är framme sen. Tur att det finns kaffe annars hade jag aldrig klarat av att jobba, eller jo jobba hade jag orkat men jag hade haft svårt att vakna till och bli människa...

 

Har precis upptäckt Icas app, så jävla rolig den är, kan fixa med min inköpslista hur enkelt som helst. Det går till och med att scanna streckkoden på varorna här hemma så registreras dom i min inköpslista. PLUS att Koffe också kan ladda ner appen och uppdatera appen = samma inköpslista som jag har. Så nu (förhoppningsvis) kommer det underlätta ganska mycket när man är iväg och handlar, förhoppningsvis kommer man inte glömma bort lika mycket. Ända nackdelen jag har hittat en så länge är att Icas egna mjölk inte går att scanna in, det står att den varan inte finns och det är lite konstigt. Men men allt kan ju inte fungera perfekt på en gång.

Kolla bara bloggplatsens app som gör mina hjärtan till frågetecken i inläggen...

 

Men nu är det dags att fixa det sista innan det är dags att åka till jobbet, har Koffe tur nu så sover barnen (läs Nils) länge idag. Igår vaknade han i samma veva som jag stänge dörren *mohahaha* Lite kul är det nu när han får vara hemma pappa!!!

Av Sara - 15 juni 2013 22:19

Ooo kolla in senaste uppdateringen på bloggplatsens app, nu kan jag skriva med fet text, kursiv text och understruken text även ifrån mobilen :-) Sen är det tre bokstäver rö som jag antar är vart man vill ha texten... Me like ?

Tillbaka till mitt inlägg, så är jag helt slut! Ligger i soffan och "gnäller" till Koffe om hur trött jag är efter att ha jobbat hela dagen. Han skrattar och suckar ordentligt åt mig. Klart att man måste beklaga sig lite efter att man jobbat, speciellt när man inte är van med att jobba ;-) Sen att det egentligen var jätte skönt att jobba och komma hemifrån hör inte hit.
Nae nu ska jag fortsätta beklaga mig lite till mera till Koffe innan det är dags att krypa till sängs, laddar om för ytterligare 10 timmars jobb imorgon :-) I Love It

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards