Alla inlägg under juli 2014

Av Sara - 22 juli 2014 23:55

Fläkten snurrar på, grabbarna sover och Jörgen likaså ;-)
Men för att göra en sak säker så sover vi inte tillsammans
Jag och Jörgen alltså, nae honom får min stackars kusin stå ut med
Men det är hennes val - inte mitt
Hade det varit mitt val hade han fått sova ute i hagen med kossorna ;-)

Nu har jag lyckats få lite plats i sängen så jag ska försöka sova ett par timmar innan korna ska mjölkas...
Eller vänta! Det är ju inga mjölkdjur så jag slapp visst det ;-)

God natt

Av Sara - 22 juli 2014 22:43

En favorit i repris!
Eller inte!
Barnen har jätte svårt att komma till ro, vet inte om det är värmen eller att dom bara har svårt att varva ner
Med tanke på temperaturen i rummet så tror jag på värmen

Nu börjar det däremot bli lite svalare
Drängfaan kom in med en fläkt så nu ska det nog gå att sova här inne

I annat fall vet jag ju att drängfaan har whisky så att det räcker och blir över ;-)

Av Sara - 22 juli 2014 20:37

Det blev inte en road trip idag utan två :-)
Hade planerat en hemma dag, skulle fixa och styra lite hemma med allt som jag ligger efter med.
Men saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig...


Först blev det en road trip till Söderköping för att äta lite glass
Hann inte mer än hem så kom jag på att jag och barnen skulle åka ner till kusin vitamin :-)
Hade tänkt åka dit imorgon men det fick bli redan idag :-)
Skönt med semester och bli lite bortskämd!
Fördelen med att vara lilla kusinen ;-)

[Bild]

Av Sara - 21 juli 2014 22:09

Och inte en ända dörrknackning... ;-)
Däremot så ligger Nils bredvid (bakom) mig, med sin arm omkring mig och snarkar så sött. ÄNTLIGEN!
Nu är ju bara frågan om Conny sover eller om han är vaken..!?

Bäst att jag tittar efter...
Han är vaken...
Knallar bort till någon av grannarna och lämnar in honom där
Tant Nettiz vill nog ha natt sällskap nu när hon är ensam

Av Sara - 21 juli 2014 21:19

Det är långt över sovtajm för grabbarna
Dom låg i sina sängar för länge sen men dom sover inte
Upp och ner, ner och upp
Blir galen snart på herrarna
Funderar på om man ska hälla whisky på en strumpa och låta dom suga på...
Då borde dom ju sova ganska snart...

Nu är det lite lugnare så har jag tur sover dom snart
Har jag otur - ja då har någon av mina läsare ringt soc och snart knackar det på dörren

Faan, nu står Nils i hallen!
Blund och sov mina älskade barn
Mamma är trött och vill sova
Älskar er fast ni gör mig galen

Av Sara - 18 juli 2014 08:49

Vaknar med ett ryck, flyger upp ur soffan för att kolla klockan
Lagom tills jag fått upp ögonen inser jag att jag redan är på jobbet...
*haha* En power nap på soffan under arbetstid är ju inte fel ;-)
Fru M sover fortfarande så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra
Dom första 2 timmarna på jobbet sov jag ju igenom så dagen kanske går lite fortare nu ;-)

Av Sara - 18 juli 2014 06:06

Nu är dagen äntligen här, dagen som jag har längtat efter
Min sista arbetsdag innan jag går på semester/föräldraledigt
O det ska bli så jävla skönt ;-)
Nu blir det att kasta sig på cykeln och få sig lite motion innan jag börjar räkna ner klockan
Får hoppas att tiden går fortare idag och att det blir en lugn och trevlig arbetsdag :-)

Av Sara - 17 juli 2014 23:03

En bild säger mer än tusen ord så jag hoppas att den här bilden ger er en bild av min kväll
Inte?
Okej okej jag kan berätta lite snabbt ;-)


Kusin vitamin och drängfaan kom över när jag precis hade lagt barnen
Trött som faan och inte alls på humör för gäster men va faan, det fick gå
Dom hade med sig lite gott att dricka och äta så vi slog oss ner på gården och satte igång att njuta av en varsin kall
Efter ett par klunkar var fnittret igång och vi showade på
Eller nja, inte drängfaan!
Han satt mest och idiot förklarade oss
Det många fler klunkar och massa fnitter
Klockan sprang på (jävla klocka) och det var dags för dom att gå hem
En annan ska ju jobba imorgon :-(

Hade ju lovat att köra hem kusin vitamin och det fick KANON!
Ännu mera fnitter och en suckande Jörgen, förlåt jag menar drängfaan ;-)

Nu ska en annan sova, hoppas ni fattar något av inlägget
Det är svårt att få ner ord på kvällens händelser men jag hade kul och det ärhuvudsaken;-)

Good night sweetheart

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards