Alla inlägg under juli 2014

Av Sara - 14 juli 2014 06:45

Alla jobb har sina för och nackdelar
Jag trivs jättebra hos mr H men det är riktigt skönt att vara hos fru M den här veckan.
Det är lite skillnad, inga tunga lyft och känner man sig trött kan man slänga sig på soffan ett tag och koppla av
Hos mr H sitter man på en stol hela dagarna och får anpassa sig efter honom här får man vara med och bestämma lite själv :-)
Nackdelen med att vara här är att det är så jävla långa pass och man vet inte riktigt vad man får och inte får göra
Hos mr H sätter jag på kaffe direkt när jag kommer, här ligger jag på soffan och väntar på att hon ska vakna...

Tur att Koffe gjorde kaffe åt mig i morse ;-)

Av Sara - 14 juli 2014 05:22

Igår ville jag sova och idag vakna
Koffe försökte vara gullig och pussa på mig och frågade om jag ville ha kaffe på sängen
Vilket slutade med att jag fräste och sa: Låt mig få vakna
Stackars hjärtat, men han vet ju hur grinig jag är på morgonen
Nu är jag iallafall vaken, har fått i mig mitt morgon kaffe och ska sätta igång att få liv i barnen
Kan bli intressant med tanke på att dom varit lediga från dagis i tre veckor

Av Sara - 13 juli 2014 21:53

Jag vill ju bara sova, är hur jävla trött som helst men lyckas inte somna
Är så jävla trött på det här nu
Varför kan jag inte bara få lägga mig ner och få en god natts sömn!?

Imorgon är det tillbaka till verkligheten, barnen ska till dagis så förhoppningsvis kommer vi in i rutinerna igen nu
Har ingenting klart inför imorgon så klockan ringer redan kvart i fem *jäsp*
Varför packa jag inte allt direkt???

Av Sara - 13 juli 2014 13:02

Stay high all the time
Är vad jag kommer satsa på den här veckan
Fy faan!
Jag som såg fram emot att jobba den här veckan och så ändrades allt
Bara bita i det sura äpplet och le
Hoppas på att det blir bra och att han håller sig undan...

Av Sara - 13 juli 2014 10:09

Snyggt jobbat!
Vaknade 07,18 av att telefonen ringde
Ser direkt vad klockan är slagen - jag har försovit mig *faan*
Kastar på mig kläderna och kastar ihop det viktigaste och ger mig iväg
Hade tänkt cykla till jobbet men det fick bli bilen
Skönt med tanke på att det ser ut att bli regn idag

När jag kom till jobbet skämdes jag öronen av mig...
Fy faan va pinsamt!
Första dagen och man försover sig
Nu blir det att kämpa på resten av dagen, lång pass idag - slutar 17,00 *jäsp*
Längtar redan hem, hoppas att jag lyckas få ordentligt med sömn inatt...

Av Sara - 10 juli 2014 22:04

Låt mig presentera den nya skatten i mitt liv
En liten prinsessa som jag kommer göra allt för att skämma bort
Nora Linnea

Den 25juni föddes en liten prinsessa som fick lyckan att få världens bästa föräldrar (efter mig så klart)
Min bästa kompis har äntligen blivit pappa och dessutom till en liten tjej
Jag vet hur mycket han ha längtat efter den här dagen så ingen var ju gladare än jag för hans skull
Idag fick jag frågan (påpekan, en självklarhet för honom) om jag ville bli gudmor
Och inte kan man säga nej till en sån förfrågan och dessutom till den här vackra prinsessan
Nu vill jag ännu mera åka dit så jag får träffa dom :-)

Av Sara - 8 juli 2014 10:00

Jag är så jävla trött på kvarg att jag spyr bara av att se skiten
Antar att det blir så när man levde på det så länge som jag gjorde
Så nu har jag bytt ut kvargen mot smoothie. Tar längre tid att göra men det går att prova så mycket
Härom dagen blev det en ren och skär frukt smoothie, ingen yoghurt utan bara jordgubbar, banan, persika och nektarin.
Det är så skönt att man kan göra så många olika varianter så förhoppningsvis tröttnar jag inte den här gången :-)
Annars får jag variera mellan kvarg och smoothie ;-)

Av Sara - 7 juli 2014 12:06

Fem timmar kvar så måste man åka tillbaka till jobbet :-(
Efter att ha varit där hela helgen vill man inte tillbaka
Men ett kvällspass idag och ett dag pass imorgon sen är jag ledig i två dagar :-D
Ska bli så jävla skönt, två dagar är inte mycket men det är något

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards