Alla inlägg under juli 2014

Av Sara - 17 juli 2014 08:09

Nu börjar bägaren rinna över
Nu vill jag att den här veckan ska ta slut så jag kan börja jobba hos mr H igen...
Där är det bara honom jag har att ta hand om och ingen annan
Nog för att jag är hennes assistent men är det meningen att jag ska behöva plocka upp efter hennes vuxna barn också!?
Att min arbetskamrat ska lämna kvar allt jobb till mig bara för att hon är tillsammans med hennes son!?

Nu har jag gjort allt som min arbetskamrat skulle ha gjort igår
Barnvakt var det ja jobba som va

Av Sara - 17 juli 2014 05:55

Usch och fy, fy och blä
Jag vill inte, hade hellre legat kvar i sängen, myst ner mig under täcket och legat där hela dagen
Men plikten kallar
Två dagar kvar sen tar jag mamma ledigt en vecka :-)

Av Sara - 15 juli 2014 14:32

Snälla snälla snälla kan någon komma och rädda mig!
Nu tvingas jag att lyssna på blues :-/
Nog för att jag är all ätare vad det gäller musik men det här...
Det går inte!
Jag sitter och funderar på hur, var och när ska ta en överdos eller liknande
Du faan vilken skit musik
Snälla rädda mig någon

Av Sara - 15 juli 2014 09:34

*suck* Idag sliter jag av mig håret på fru M!
Kolla in maskinen hon tror att jag ska använda när jag bakar!!!
Den måste ju vara från 1800-kallt eller något sånt
Jag tror inte att jag någonsin sett en sån här i verkligheten
Ska bli intressant att se hur den fungerar... Och om den fungerar

Av Sara - 15 juli 2014 07:00

Äntligen fick jag mitt efterlängtade träningspass :-)
En svettig cykel tur på fyra km men det var det helt klart värt!
En av anledningarna till att jag såg fram emot att jobba här var ju att jag skulle kunna cykla hit
Så idag blev det äntligen dags, visst skulle jag vilja ha en mera "sportigcykel" i dom här lägena men man tager vad man haver ;-)

Fru M gick och la sig när jag kom och tyckte att jag skulle göra detsamma
Självklart gör jag som hon vill och tar mig en power nap efter cykel turen

Av Sara - 15 juli 2014 05:24

Inatt blev det alldeles för lite sömn
Nils vaknade och bara grät, inget fick honom att lugna ner sig vilket gjorde att jag inte kunde sova
Efter någon timmes bråk fick jag honom äntligen att lugna ner sig
Ikväll satsar jag på att komma i säng skapligt. Hoppas att fru M sover länge idag också så att jag kan ta en power nap i hennes soffa nu på morgonen

Nu blir det att packa barnens väskor och väcka dom
Koffe har redan åkt till jobbet och slipper all den här morgon stressen...

Av Sara - 14 juli 2014 20:59

Stod i hallen och försökte ta bort mitt p-plåster (aj faan va ont det gör)
När Conny kommer in springandes och frågade vad jag gjorde så jag svarade att jag tog bort plåstret och får till svar:
Vill du ha en bebis eller! Ta inte bort det för då får du en bebis snart
*hmm* Smart kille som har koll på mammas preventivmedel ;-)
Sen att det inte riktigt är så enkelt är ju en annan femma ;-)

Dags att sova, ny dag imorgon och jobb står på schemat!
Jippi va kul! Fyra dagar kvar :-)
Sen går jag på mamma ledighet igen :-)

Av Sara - 14 juli 2014 10:45

Jävla telefon suger batteri som en blodigel
På 4,5 timme har han dragit 62%
Hur ska den här dagen sluta?
Jag har 6timmars arbetstid kvar och ingen laddare med mig :-(
Jävla skit telefon
Tur att jag har min bok med mig så jag kan sysselsätta mig lite under eftermiddagen

Nu blir det en promenad - älskar när man får motion på jobbet ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards