Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Sara - 1 februari 2009 20:25

Just nu känner jag mig som världens sämsta stora syster. Jag hade velat se min lilla syster när hon tävlade men jag hann inte så därför utser jag mig själv som dagens sämsta stora syster. Visserligen så kanske inte hon tycker det men eftersom jag gör det så blir det så. Nästa vecka har hon dressyr tävling så jag MÅSTE gå på den (mitt måste ingen annans). 

Mötet idag gick jättebra, jag trodde inte att föräldrar var så snälla som dom här föräldrarna va så det kändes jättebra att ställa sig framför dom och prata om hur jag har planerat med läger osv. Nu blir det en lugn kväll framför tvn tillsammans med Koffe. Äntligen får vi lite tid för varandra med tanke på att vi knappt har träffats under helgen. Va mysigt det kommer blir

Av Sara - 1 februari 2009 14:18

Jäkla skit, jag har sovit för länge. Therese tävling börjar 14:30 och jag vaknade nu så jag hinner inte. Eller jag skulle kunna hinna om jag skippar att äta men jag är vrålhungrig så jag måste äta. Sen är jag ganska sliten så jag skulle behöva duscha. Men om jag slutar skriva här nu så hinner jag kanske med allting. Vi får se...

Av Sara - 1 februari 2009 10:07

Ny dag med en ny huvudvärk, eller så är det samma huvudvärk som igår som vägrar att släppa. Jag har nyligen slutat jobbet och sitter nu hemma hos svärmor och svärfar för att äta lite frukost. Efter frukosten tänkte jag lägga mig och sova ett par timmar så jag är lite piggare under mötet än vad jag är just nu. Jag har planerat att gå upp klockan 12:00 äta lite lunch för att sedan åka till stallet för att titta på när min lilla syster Therese har hopptävling. Jag har nästan aldrig tid när hon har tävlingar och därför SKA jag gå idag och titta på henne, eller är det hästen jag tittar på!? Vilket som nu är det dags att sova vi hörs om ett par timmar. God natt

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards