Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Sara - 2 februari 2009 15:38

Måndag, vad ska man egentligen skriva? En del inlägg känns ganska onödiga, man skriver bara för skrivandets skull. Eller så gör man som jag, skriver ett jätte långt inlägg kanske på 600-700ord men när man läser igenom den en andra gång så tycker man inte det är lika bra som det var först och därför trycker man på delete knappen. Man har alltså slösat 20minuter av sitt liv för att skriva någonting som man inte blir nöjd med och därför raderar man det. Istället skriver man något tråkigt som ingen egentligen bryr sig om och därför läser ingen ens blogg. Men frågan är varför man egentligen bloggar!? Jag vet inte varför jag bloggar, jag vet inte ens varför jag började blogga. Så egentligen skulle man kunna sluta blogga för det är ju inte så att jag bloggar för att jag har många läsare.Fast det är ju ganska skönt att skriva av sig, skriva ner sina tankar på något ställe där andra människor kan läsa det och kanske kommentera det hela för dom tycker samma sak eller för att dom tycker att jag har fått det hela om bakfoten. Alla bloggar vi av olika anledningar, jag vet inte min riktiga anledning men förhoppningsvis kommer jag på den. 

NU blev det här inlägget onödigt långt och handlar inte om något intressant så varför lägger jag upp det? Ibland gör man saker fast man inte vet varför och kommer på sig själv i efterhand att det var ganska korkat gjort. Men bara för att inte göra som jag brukar så tänker jag ignorera delete knappen som bara skriker efter mig.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards