Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Sara - 12 februari 2009 23:16

Jag ligger i sängen, jag försöker minnas saker som jag gjorde när jag var liten men utan någon speciell lycka.

Jag vill minnas hur jag var och mådde som barn och vem jag tydde mig mest till. Visserligen kan jag fråga min föräldrar om det men det känns ändå som om jag borde komma ihåg vissa saker ändå.

Visst om jag inte minns vissa saker för att jag var så liten men det känns ändå konstigt att inte komma ihåg något. Ibland drömmer jag om saker som hände under min uppväxt men sen så visar det att det inte har hänt eller att jag bara minns det för att jag sett saker på kort och mamma eller pappa har berättat det. Varför kan man inte minnas sånt som man verkligen minns?

  • Vad hade jag för favorit mat?

  • Hade jag något speciellt gossedjur?

  • Vem satt barnvakt åt mig?

  •  Vem/Vilka lekte jag med?

  • Fick jag höra en saga/sång innan jag la mig och sov?

  • Vem tydde jag mig mest till?

  • Varför tycker jag om filmen"Den fula ankungen"?

Så många frågor, kanske dags att sätta sig och fråga ut mamma och pappa. Men först ska jag kanske ha ett frågeformulär med mig så att jag inte glömmer bort frågorna. Sen kanske man kan få svar på sina konstiga frågor.



Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards