Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Sara - 9 februari 2009 20:46

Mobilen ringde halv 9 i morse *blä* Det var självklart Frida som ringde och påminde mig om att det var dags att lämna sängen för att åka ut till stallet

Det finns inget värre än att åka ut till stallet på morgonen, visserligen så blir man pigg men ändå! Det borde vara olagligt att lämna sängen före klockan 9 på morgonen.

Som tack för att jag följde med henne till stallet skjutsade hon mig för att köpa spackel. Hon är ganska snäll så sett men självklart var jag tvungen att bjuda på kaffe innan det var dags att jobba.

På jobbet var det relativt lugnt under dagen så jag var pigg och alert när jag kom hem. Så jag satte igång att spackla  Jag trodde aldrig att jag skulle bli klar men väggen var inte så stor så den blev färdig spacklad till slut. Nu ser väggen mycket bättre ut än vad den gjorde innan så frågan är hur fin väggen blir när jag är helt klar!? Jag funderar på att köpa lite snygga tavlor och en fin bård. Men först ska Tobbe komma förbi och titta om jag har spacklat rakt och ordentligt innan jag börjar slipa. Men först ska jag packa ner hela köket så det inte blir damm överallt igen  Men det tar jag imorgon i stället.

Av Sara - 9 februari 2009 00:17

Alla är vi olika speciellt jag och Koffe. Jag ligger gärna i sängen och tittar på film innan jag somnar (under filmens pågående) medan Koffe måste ha bäck mörkt och tyst för att han ska somna. Jag älskar att ha lite musik eller film på i bakgrunden, på så sätt somnar jag lättare men tyvärr så kan inte Koffe det så jag får alltid ligga vaken och vänta på att han ska somna eller så somnar jag först och Koffe stänger av TV eller radion. Ikväll är exakt en sådan kväll. Koffe har precis somnat så jag har precis satt på Trolltyg i tomteskogen en av mina favorit filmer att somna till. Jag har sett den så många gånger nu så jag kan den utan till när jag hör rösterna. Och eftersom Koffe redan snarkar så sött är det inga problem för mig att somna in.God Natt Just det om ni inte har sett Trolltyg i tomteskogen så gör det. Den är både bra och gullig även om det är en barnfilm. Men jag har sett den sen jag var liten så därför är den godkänd barnfilm att se

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards