Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Sara - 13 februari 2009 23:33

Imorgon är det alla hjärtans dag, jag har funderat i snart 2veckors tid på om jag kommer få någonting imorgon. Visserligen så spelar det ju ingen roll men ändå. Första gången jag fick rosor på alla hjärtans dag fick jag 3 stycken, vita med blåa kanter. Riktigt fina jag glömmer dom aldrig

Förra året fick jag 7 rosor av honom, 6 röda och 1 blå den ”stora” grejen där är att det var inte han som köpte dom. Det var nämligen Jossan som gick det och köpte dom för att sedan leverera dom till Koffe som gav dom till mig. Snyggt? Inte direkt men det är ju tanken som räknas och eftersom Koffe inte hade tid med det förra året så fick jag acceptera det hela. Så frågan är hur han gör i år!?

Jag har iallafall fått ett kort inför alla hjärtans dag och det fick jag idag istället för imorgon. Det var ifrån min svåger (Elias, 5år) det är jätte fint och han har gjort det helt själv till mig med glitter och allt. På sistone har han gjort ett fler tal saker till mig så man kan ju undra vad han är ute efter!?

När slutar man egentligen att göra saker till varandra!? Jag menar istället för att springa omkring och lägga ett flertal 100-lappar på saker som egentligen inte betyder någonting medan ett kortet som Elias gjorde till mig betyder massor..?

Får jag kanske en ros eller två imorgon!?

Av Sara - 13 februari 2009 23:30

Nu var det dags att avsluta omröstningen om Björn Gustafsson, frågan är vad nästan ska handla om!? Det får bli en omröstning om vad nästa omröstning ska handla om, så vad ska nästa omröstning handla om?

Tidigare omröstning var:

Vad tycker du om Björn Gustafsson?

  • Överskattad

  • Söt, underbar helt enkelt

  • Inkompetent

  • Det roliga i hasch

  • Vet inte

och slut siffrorna blev på 35personer som la ner tid och röstade:

  • 45,7% tycker han är överskattad

  • 31,4% tycker han är söt, underbar helt enkelt

  • 2,9% tycker han är inkompetent

  • 17,1% tycker han är det roliga i hasch

  • 2,9% vet inte



Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards