Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Sara - 27 februari 2009 23:39

Jag brukar inte vara så förtjust i fredagar nu för tiden. Delvis ringer gamla kompisar och vill att jag ska följa med ut, någonting jag tröttnade på för ett tag sen. Sen har vi problemet att det nästan aldrig finns något att göra eller se på fredag kvällar. Men den här fredagkvällen var lite annorlunda, ikväll så träffade jag Jossan. Något som jag inte gjort på länge, något som jag inte trodde att jag skulle göra heller för den delen. Vilket som så träffades vi för att prata och reda ut allt skit som varit mellan oss, så nu är det lugnt mellan oss igen

Och det känns helt underbart  Nu har jag fått tillbaka en person i mitt liv som jag har saknat massor  och hon är tillbaka i mitt liv igen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards