Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sara - 6 februari 2009 23:16

Idag har vi ätit middag hemma hos Koffes mamma med alla syskon samlade. Det blev inte sånt liv som jag trodde det skulle bli, men det beror ju mest på att Ante är lugn när Jenny är med. Ganska tråkigt att hon inte får se den Ante för han är riktigt rolig. Till middag blev det panerad schnitzel med pomme och beranaise sås. Mm det var riktigt gott, självklart blev det ett glas vin till maten eller rättare sagt en flaska men det gör ju ingenting eftersom det är fredag. Efter maten spelade Koffe, Tina, Tobbe, Jenny och jag yatzy det var inte lika roligt eftersom jag inte vann men det kan man ju inte alltid göra.

När vi satt där och hade det som trevligast funderade jag på hur det skulle vara att äta middag tillsammans med min familj och allas respektive. Men kom på att det aldrig skulle gå, delvis så skulle vi behöva hyra en lokal för vi är så många, rättare sagt 20stycken med barn och respektive. Och sen så kan vi aldrig hålla sams tillräckligt länge för att maten ska hinna ätas upp. Ganska synd men jag antar att det är så när man är en sådan stor familj som vi är. Det som kommer bli mest fascinerande är när alla har respektive med barn, Therese, Dennis och Cajsa har ju igen pojkvän/flickvän ännu och jag har inte gett mig in i det där med att skaffa barn. Självklart har inte Therese, Dennis och Cajsa gjort det heller men det förstår man ju nästan när man säger att om inte har någon pojkvän/flickvän.

Nu är det dags att sova, vinet har gjort sitt så nu känner jag mig lagom trött så det kan ha blivit lite stavfel här och där men det tar jag inget extra för.

God natt


Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards