Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Sara - 8 februari 2009 21:47

Den senaste tiden har jag varit sugen på allting och ingenting. Mest har jag varit sugen på skorpor med ost. Så det blev det ikväll, skorpor med ost och filmen Mamma Mia. Riktigt mysigt tyckte jag men Koffe var inte lika glad eftersom det blev smulor i hela sängen. Men vill jag ha en mys kväll så har jag en mys kväll. PUNKT SLUT

Det slutade med att även Koffe la sig för att titta på filmen och åt lite skorpor, det var ju både mysigt och nyttigt så där borde jag få en plus poäng.

Filmen i säg var bra, jag trodde inte att den skulle vara bra men det var den och musiken fram gick på ett väldigt bra sätt. Det var bara vissa bitar som var lite konstiga men det tycker man om dom flesta filmerna.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards