Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Sara - 3 februari 2009 10:36

Alla har vi någon eller några vänner som verkligen betyder något. Som tjej har jag alltid tyckt det är svårt att behålla sina tjejkompisar. Jag vet inte varför men det är verkligen svårt och vad man än säger eller gör så verkar det bli osämja. När det gäller killkompisar så är det inte samma problem där säger man vad man tycker och tänker sen är det bra. Men när det gäller tjejer så måste man fortsätta gnabbas om samma sak i evigheternas evighet. Jag förstår inte varför det ska vara ett så stort problem. Men ibland går det tyvärr inte som man vill, det har funnits 3tjejer i mitt liv som betytt massor men alla är dom borta idag, kvar står jag däremot med mina killkompisar och det kanske är tur det för vart hade man varit annars? Utan sina vänner

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards