Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Sara - 16 februari 2009 23:15

Klockan är efter elva, normala personer ligger nog i sina sängar men inte jag. Jag ligger på soffan hemma hos K och tittar på Scrubs, ett ganska bra program Imorgon lär jag inte orka vara vaken så här länge, men jag blir nog så illa tvungen

Tingeling

Av Sara - 16 februari 2009 22:05

Det blev ju tyvärr den kanalen ändå, mot min egna vilja kanske för att jag var för lat för att resa på mig och leta fram en bra film men nu fick jag ju min uppfattning om det programmet också.

Jag gillade sättet som första familjen åkte skoter på i början. Jag ska också prova på det iallafall att åka snöskoter.

Presenten som mamma Maria fick var gullig, jag vill också gå på spa orättvist. Men frågan är hur mycket ”extra” dom gör bara för att kameran är på!? Jag idiotförklarade även pappa Nisses när han sa att hans och mamma Rose-Maries seperation berodde på deras stjärntecken *haha* som om det egentligen spelar någon roll.

Jag förstår inte hur dom orkar med att ha så många barn men det kanske är så att tålamod och orken kommer med varje unge!?

Tingeling

Av Sara - 16 februari 2009 20:00

Det har gått en timme, fy fan vad segt det är. K sitter framför datorn och jag har precis lagt ifrån mig boken ”En nannys dagbok”

Inget bra är det på tv:n heller så mot min egna vilja blir det nog att titta på ”Familjen Annorlunda” jag har aldrig sett det så nu får jag se om det är något att ha. Eller så kanske det blir att sätta på en dvd film!? hmm

Tingeling

Av Sara - 16 februari 2009 19:00

Då sitter jag hemma hos K och försöker komma på ett sätt att fördriva tiden, men utan någon speciell lycka. Han sitter framför tv:n och glor medan jag ligger i soffan. Nu har jag kommit fram till att jag träffar Koffe på onsdag kväll Det känns lite löjligt att jag räknar dagarna, det känns som något man gjorde på mellanstadiet. Men vadå, jag saknar honom så otroligt mycket när jag vet att jag inte kommer träffa honom på ett tag

Men vad ska man göra!? Det är ju pengar Men pengar är ju inte allt, vi får se vad Koffe säger på onsdag kväll när jag kommer hem och vänder igen.

Tingeling

Av Sara - 16 februari 2009 15:20

Therese fyller 18år idag, ganska stort i min värld. Hon är ju trots allt min lilla syster och nu helt plötsligt bli stor. Och inte hur stor som helst utan myndig. Jag glömmer aldrig när jag fyllde 18, jag hade jätte kul och njöt verkligen i fulla drag. Ända som var jobbigt just då var att vi begravde min mammas pappa dagarna innan och sen hade jag en operation som väntade mig efter 18årsdagen. Men nu skulle ju inte det här inlägget handla om mig utan om min lilla syster som fyller 18 år idag. Jag hoppas verkligen att hon får en bra födelsedag och att hon får fina presenter av mor och far. Hon hade fått en present i morse, hon ska få åka och klappa vargarna i kolmårdens djurpark. Snacka om coolt det vill jag också göra. Utav mig ska hon få nya skor och vem är inte bättre att hjälpa henne att välja ut ett par skor om inte jag som verkligen älskar att shoppa skor. Nae nu är det dags att göra det sista innan jobbet börjar.

Tingeling

Av Sara - 16 februari 2009 13:14

Ja då har jag fått ordning på den här veckan. Det ser just nu som om jag och Koffe kan träffas på lördag Men vadå det är ju pengar iallafall och det kan man inte tacka nej till. Det är ju bra att spara pengar och om vi vill köpa hus någon gång i framtiden så är det bra att ha ett stort sparkapital. Visst är jag smart


Så här ser min vecka ut:

Måndag:

17:30 – 00:00 K

Tisdag:

00:00 – 09:15 K

10:00 – 11:00 Hyresvärden kommer och tittar på lägenheten

13:00 – 17:00 Cafét

17:30 – 00:00 K

Onsdag:

00:00 – 09:15 K

13:00 – 13:45 Daniel tandläkaren

14:00 – 17:00 Cafét

Torsdag:

09:00 – 00:00 K

Fredag:

00:00 – 09:15 K

13:00 – 17:00 Cafét


Jippi, det här kommer gå skit bra, vi syns på lördag älskling ja menar det kan ju inte blir värre, eller?

Av Sara - 16 februari 2009 09:17

Jippi, måndag morgon nu är det dags att planera in veckans alla saker som måste hinnas med. Ja, jag vet ju redan hur min vecka ser ut, jobb, jobb och återigen jobb. Gud vad kul. Eller inte men jag antar att det är så det fungerar när man blir ”vuxen” man jobbar och sliter till ingen nytta. Men idag jobbar jag natt så jag hinner få lite gjort här hemma. Nu tänkte jag lägga mig i ett bad innan det är dags att börja med maten så Koffe får något i magen när han kommer hem från jobbet.

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards