Alla inlägg under maj 2014

Av Sara - 3 maj 2014 08:15

I morse fick jag pussa på min minsta prins. Han vaknade när jag gick upp så innan jag åkte pussade jag extra mycket på honom. Att jobba dubbel pass tar på krafterna, speciellt när det gäller barnen. Det stör mig egentligen inte att jobba så här men att inte få träffa mina prinsar är riktigt jobbigt.
Hur ska det gå sen? Jag kommer att bryta ihop första gångerna... Tur att man har så underbara vänner som finns där och stöttar än och finns där. Vet inte hur jag hade klarat det här annars... Det kommer bli en ordentlig resa framöver men med mycket is i magen och med alldeles för mycket jobb under helgerna kommer jag att klara det. Ja, och självklart med hjälp av mina vänner också.
Vad vore man utan sina vänner?
7 timmar kvar så får jag träffa mina prinsar...

Av Sara - 2 maj 2014 21:13

Kam det vara så att underbara Nettiz skämmer bort mig??? Återigen blir jag serverad middag efter jobbet. Idag bjöd hon på grillad kycklingfile, potatisgratäng och pepparsås :-)
Jag kan utan tvekan fortsätta skämmas bort så här
Just nu har jag bara underbara människor runt omkring mig, livet är underbart

Av Sara - 2 maj 2014 17:31

O så var det dags att ladda inför dagens sista tre timmars jobb :-) Känner mig lite seg men känner jag mig själv rätt lär jag piggna till snart.
Det finns både för och nackdelar med att jobba dubbel pass. Nackdelarna är ju att när man åker härifrån klockan 14:30 så är man inte ett dugg taggad att åka tillbaka. Man är trött och hängig, att åka hem är ingen idé då det bara är jobbigt att åka ifrån prinsarna :-( Saknar dom massor dagar som dom här. Samtidigt så måste jag ju vänja mig vid att inte träffa dom varje dag men det är ju inte så lätt. Fördelen med att jobba dubbel pass är att man får mer ledigt i veckan och betar av sin arbetstid fort :-) 10 timmar är ju trots allt 1/3 av min arbets vecka :-D

Nae nu är det dags att jobba lite så man kommer hem någon gång...
Hem, det blev mat hos dig va Nettiz!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards