Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sara - 6 januari 2011 16:15

  Det spelar ju ingen roll hur mycket leksaker man än köper till sitt barn när dom ändå inte leker med dom! Conny fick jättefina leksaker i julklapp av släkt och vänner men det är knappt han leker med dom. Man lägger flera hundra på leksaker när den roligaste leksaken är en träslev från IKEA. Eller hundens vattenskål! Vet inte hur många gånger om dan jag torkar upp vatten från golvet. Jag har provat att ställa undan vattenskålen också men den som lider av det är stackars Chili. DVD-filmerna är också jättekul att slänga ut över golvet. Vi provade att ställa upp filmerna högt upp men rent ärligt så tyckte vi att det bara var löjligt! Man kan inte flytta på allting hela tiden bara för att han ska retas med oss.

Just nu sitter han i vardagsrummet och leker. Han kan ju inte leka i sitt rum som hans pappa har slitit så mycket med. Nej, nej i vardagsrummet ska man vara med alla dessa j*vla leksaker! Leksakerna ligger utspridda över hela golvet tillsammans med alla våra DVD-filmer! Blir galen på detta barn snart (ni vet vad jag menar) och värre kommer det bli. JIPPI not!

    

I födelsedags present önskar sig Conny BARA kläder har jag bestämt, fast det sliter han också ut över

golvet. Han kanske inte ska få några paket… *hmm* måste jag tänka på

Nae, skämt och sider! Älskar mitt lilla barn även när han gör alla dessa hyss!

F*N! Måste springa nu är han på vattenskålen igen!

Av Sara - 6 januari 2011 11:30

  Idag fick jag äntligen min efterlängtade sovmorgon! Visst, det finns gånger som Koffe går upp med Conny men jag kopplar aldrig helt av då för jag vet hur mycket hyss mitt älskade barn gör och bara för att klanka ner på min make så är han SÄMST på att ha koll på Conny. Conny lyckas alltid hitta på någonting när dom är ensamma på morgonen. Visst han gör hyss med mig också men jag hinner oftast stoppa honom men jag vet inte vad som händer när Conny och Koffe är ensamma. Ibland funderar jag på om det är så att Connt binder fast Koffe så han inte har någon chans. Förstå vilken syn! Komma in där i vardagsrummet och se Koffe fast bunden i soffan medan Conny river ut varenda DVD-film på golvet medan DVD-spelaren står och tjuter efter en film! Skulle vara ganska kul att se samtidigt som jag skulle bli livrädd. Conny påminner mig lite om Stewie i Family Guy. Liten och söt men väldigt lömsk! Man vet inte riktigt vart man har honom ibland. Vem vet vad som pågår innanför det där gulliga lilla pannbenet? Han kanske smider världens planer om hur han ska ta över hela världen!

Nae, nu ska jag se till att min lilla hund kommer ut på en promenad! Conny och Koffe ligger och sover, märks ju att det är far och son för jag har aldrig varit med om två som kan sova så mycket som dom två!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards