Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Sara - 22 januari 2011 13:30

 

Håll i hatten för här händer det grejer! Tro det eller ej men Koffe är hemma idag! Klart är nu efter 13:00 och hans telefon har fortfarande inte ringt :-) Här hemma är det en väldigt stor grej när Koffe är hemma från jobbet! Kan bli en intressant dag! Jag hade lite roliga aktiviteter inbokade idag; Ikea, Busfarbiken eller andra småbutiker! Busfabriken strök jag ganska snabbt med tanke på dag och att folk har fått pengar. Försöker istället boka in det nån eftermiddag nästa vecka med Camilla och hennes monster :-)

  Ikea hörde jag världens suck om när jag nämnde. Vet inte varför men jag tror det är för att det alltid blir så j*vla dyrt när vi åker dit. Men jag vill verkligen eftersom att bokhyllan jag vill ha till Connys rum är billig fortfarande (195/395) och jag vill verkligen ha det här kuddfodralet! Tror det skulle bli skit häftigt (på ren svenska) i vårat vardagsrum. Lite trevligt att ha nånting och sitta på när man leker med Conny på golvet också! Stackars Koffe! Han har ingenting att säga till om :-P Har han tur får han vara med och bestämma dagens middag ;-)

Vilket som så blir det en lugn hemma dag! Vi har precis legat och myst i sängen alla 3! Conny sov på min ena arm och Koffe låg på den andra. Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Conny sitter tydligen på golvet och äter nu, Koffe tröttnade på att han kastade ner allting hela tiden!

KRASCH! BANG! kom det ifrån vardagsrummet precis. Koffe hade sönder en av tallrikarna som blommorna står på! Hoppas blomman klara sig bara!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards