Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Sara - 14 januari 2011 19:30

     Idag fyller min älskade pappa 50år! Man tror ju att det borde bli världens fest men pappa tycker inte om att bli firad så därför sitter jag här med min familj och mina syskon sitter hemma och äter middag. Mamma och Pappa däremot är ute och äter en romantisk middag för två. Någonting som jag verkligen tycker att dom ska unna sig själva efter 24år tillsammans. Dom va så stiliga när vi släppte av dom utanför restaurangen som dom skulle äta på. Blir så glad när jag ser dom två tillsammans, man ser verkligen kärleken mellan dom!

Tillbaka till Pappas födelsedag, han tycker som sagt inte om att bli firad så han vill INTE ha några presenter heller. Någonting som jag INTE bryr mig om :-) 

I år fick han någonting som jag vet att han verkligen vill ha:

Pluras egna kokbok med en personlig hälsning till pappa ifrån alla medlemmar i Eldkvarn. Pappa blev jätteglad! Älskar att ge pappa någonting som jag vet han kommer använda och jag tror det betydde något speciellt när det “gubbarna” hade skrivit i den också.

Tur att man har lite kontakter ibland ;-)

Nu blir det Let’s Dance och ett glas vin med svägerskan Sabina!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards