Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Sara - 13 januari 2011 22:45

 

   Emma, Elin och Kenai kom förbi idag på en kopp kaffe! Tanken i det hela var att Emma skulle klippa mina toppar och försöka sig på att korta ner håret på Conny. Det blev LITE kortare än vad jag hade tänkt mig. Jag tog nämligen fram rakapparaten och snaggade mitt lilla barn. Eller tekniskt sett var det Emma som rakade Conny och jag rakade Kenai! Det blev två totalt nya barn, tänk vad lite hår kan göra stor förändring. Trodde nästan Koffe skulle mörda mig men han sa bara att det blev lite kortare än vad vi hade tänkt oss men att det blev bra. Synd bara att han ska bli så j*vla stor när håret åker av. Men nu får det växa ut igen så får vi hoppas på att längden blir lite jämnare och att jag hinner bli av med all mjölkskorv som inte vill försvinna.

Av Sara - 13 januari 2011 10:00

  Jag vet inte hur vi lyckades men på något sätt fick vi ett litet återfall efter 60timmar. När jag hämtade Conny klockan 8 i morse gick vi som vanligt till våran säng för att mysa lite. Och när vi lagt oss till rätta ser jag (jag såg det ungefär som om jag stod bredvid och tittade) hur jag tar fram bröstet! Conny blev överlycklig och nu fanns det ingen återvändo! Det var bara att låta honom amma! Jag vet inte riktigt vad som hände! Kan man skylla på att man inte var helt vaken? Fast det går ju inte heller, jag brukar ju hämta honom mitt i natten utan några problem! Det kanske va mitt undermedvetna som inte riktigt är redo att släppa taget som spelade mig ett spratt! Gjort är gjort och det finns inget jag kan göra! Nu är det bara att börja om igen! Tur att man är stark och klarar av sånt här. Tur man har en make som är stark och klarar av att sära på mig och Conny! ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards