Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Sara - 19 januari 2011 22:45

Nu är jag på bättre humör än vad jag var på imorse när jag gick upp! J*vla make att reta gall feber på mig när han inte ens är hemma och kan ta ansvar för sina handlingar! Nae, men tyvärr så är ju inte morgon humöret alltid på topp och tyvärr så får min kära make ta en och annan smäll för mycket! Ingenting jag någonsin kommer erkänna för honom och eftersom han inte läser min blogg kommer han aldrig få reda på det! Visst är jag smart ;-)

Snart dags att krypa till sängs och imorgon väntar ingen stor disk utan 3 kaffe koppar :-) Sånt gillar jag MYCKET, funderar på om jag ska ta dom redan nu så jag slipper imorgon. Men som sagt funderar bara! Imorgon kommer hantverkaren/sugbils köraren ;-) och ska fixa avloppet. Han skulle komma idag men ja satt tydligen inne och väntade på honom i onödan för han hade viktigare/mer akuta saker att göra! Kunde ju varit lite trevligt om han ringt och sagt det lite tidigare än 15:45!

Imorgon ska jag försöka få tag på dagmamman som bor ett par gator bort… Skulle va skönt med en dagmamma så man kan börja små jobba :-)

Av Sara - 19 januari 2011 12:15

 

Nu är jag äntligen ifatt med förmiddagens bestyr! Disken har diskats, frukosten blev till lunch istället, dagens middag bli baconsås, disken i diskmaskinen har plockats ur. Kaffet har dock inte kommit i min lilla kropp ännu men jag jobbar på det! Conny sitter och äter lunch nu så jag ska passa på att bädda sängarna. Sen har jag ett bord som ska skurats, tvätt som ska tvättas och hängas, en ny disk som ska diskas och massa små saker som ska plockas! PLUS att huvudvärken knackar försiktigt på! När maken kommer hem ska jag sova! Nu sitter sonen och svär :-( F*n kommer ur hans lilla mun! Inte bra inte bra, bäst jag går dit och kollar läget! Hej så länge!

Av Sara - 19 januari 2011 10:15

  

Conny var lite extra mysig i morse så vi kom inte ur sängen innan 9. Och anledningen till att vi gick upp då var för att jag kände hur varm Conny och va. Jag serverade honom lite frukost och passade på att ta det där berget med disk som maken hade lämnat åt mig. Blir galen på att honom! Och till försvar kom: Jag tänkte ta det idag! Ja men det behövs ju ta nu inte i eftermiddag! IDIOT! på ren svenska!

Efter frukosten och halva disken började Conny bli mera grinig så jag tog tempen på honom; 39,2! Inte konstigt att han är så ledsen idag! Vet inte hur jag ska orka med den här dagen ännu men förhoppningsvis hittar jag någon lösning. Klockan är nu 10:12 och jag har fortfarande inte: druckit kaffe, diskat klart, bäddat sängarna, plockat fram dagens mat, ätit frukost! JIPPI! Vilken lyckad dag det här kommer bli!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards