Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 2 januari 2011 17:15

Då var det dags igen, nu ska vi försöka sluta amma en gång för alla. Igår gick det ganska bra eftersom jag låg totalt däckad och bara sov bort hela dan. Men inatt var det dags igen, när han vaknade till och såg mig fanns det bara ett ord som kom ut ur den lilles mun: Tutte! Och självklart fick han det! Viktigast just nu är att få bort amningen på dagarna! Och det gick bra både igår och idag!Han tog en slurk runt klockan 9:00 imorse och sen dess har han bara försökt 1gång men då klev min räddare i nöden in genom dörren! (Koffe)

Ska bli kul och se hur natten blir, har vi tur så sover han hela natten annars så blir det en slurk när han kommer (oftast runt 4) Nu håller vi tummarna för att han inte blir sjuk eller nått liknande för bara han slutar på dagarna så har Koffe lovat att hjälpa mig om nätterna! Får se hur mycket han håller det löftet

Nu ska jag skruva möbler som vi handlat på IKEA Blev en blå bokhylla  till Connys rum och lite annat smått och gott!

Av Sara - 2 januari 2011 08:30

Gårdagen var inge bra dag! Fick den där j*vla migränen så jag blev helt förstörd! Och försökte hålla huvudet högt eftersom vi skulle ha lunch/middagsgäst, Ante och Sabina. Så efter maten hamnade jag i lilla soffan, Ante och Sabina i stora soffan och Koffe med Conny i våran säng! Alla snarkade så sött så det slutade med att jag gick in och la mig i våran säng också. Lite skönare faktiskt!

Så för min del började inte det nya året speciellt bra. Men vad gör det om 100år? Idag är det en ny dag och jag känner mig lite bättre. Dock lite hängig och mör i kroppen men det kan ju bero på näringsbristen! Koffe är på väg hem från jobbet, så vi ska skjutsa hem Ante och våldgästa dom lite. Hoppas på lite frukost från McDonalds på vägen. Får se vad maken säger

Ett stort grattis till Mr Dart och tjej (Camilla) som äntligen fått sin lilla tjej, Tyra!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards